Tuesday 15 March 2011

EeeeRrrr...

Wah...
Giler bersawang blog aku ni...
sori ye kwn2...
bkn xnk update, tp malas bz sejak dua menjak ni...
skang ni pown bru je beberapa ari start cuti sem a.k.a cuti skola kan...
so, sblm ni bz dgn stdy final exm la...
(study ke???)
>ni klo housemate bce aku wat statement stdy ni, mau kene bahan 5ari 5mlm...<
:P
 cuti sem aku kejap je pown...
stakat seminggu...
so, aku guna kan masa yg ade dgn sebaik2'nye...
 (stakat mkn tido je pown...)
 bermula sem dpn, maka, bermula praktikal akhir bg kwn2 aku yg blajar kat kolej terkemuka area shah alam ...
that's mean, mereka da nk abis blaja...
tahniah kwn2...
n good luck tok korg sume...
AKU???
aku ade lg 1 sem pndek sblm ikut lgkah kwn2 aku 2...
 gara2 satu subjek yg repeat mau tgkat kan pointer supaya...
EeeeRrrr...
(ngaku je la...)


K la...
nnti smbung lg pd entry2 akn dtg...
chow dlu... 
:) 

2 comments: