Monday 28 March 2011

Dari Hati...

Jam 0441...
mata pown dok xnk lelap lg...
tenet pown cm nk xnk je bg aku on9 n blogwalking...
nk upload pic pown, "USB wayar" pown cm hapeh...
"Pembaca Kad" pown ntah ke mana...
nk bli yg bru pown poket ade habuk je...
topup td pown dok slah tulis number...
sptut nye 013...
aku dok tulis 012...
melayang duet aku, untung pemilik no yg aku slah tulis 2...
dpt rezeki percuma...
ntah ape dok aku pk pown, aku xtau...
serabut tol...
xbez lgsung bile mcm2 nk pk dlm satu masa...
ye pown...
amek la nombor kat kaunter giliran 2...
tggu giliran...
ni x, skali dtg...

>Ehsan Pkcik GOOGLE<
BOMB!!!
cm xnk bg aku bgn trus...
sabar je la...
bak kata perpatah...
(ntah sape la dok bg ayt ni smpai jd pegangan aku...)
"x happening idup klo xde problm...
so, juz enjoy da problm...
sbb problm bkn tok d setel kan...
TP TOK MEMATANGKAN SESEORANG YG BERNAMA MANUSIA YG MEMPUNYAI AKAL FIKIRAN YG DI BERI OLEH MAHA PENCIPTA...
terserah pada individu itu sndri bagaimana die menerima dan menghadapi problm tersebut...
sama ade mau amek jln mudah, jln tgh, atau jln posotif mahupown negatif...
n result nye, pndai2 tanggung sndri..."

*******************************************

>Ehsan Pkcik GOOGLE<
>Eerrr... ni hati or Jntung???<

ok...
cukup la mencarut 2 kan...
sedang dok sonok dok usha sana, sni n sinun...
ternmpk la pic beliau bertudung yg ber-background-kan arca "universal studio"...
klo korang xtau, pndai2 la korang cari sndri ape 2 "universal studio"...
sungguh manis bile die bertudung...
siapa beliau???
beliau ialah insan yg bernama wanita yg pernah singgah dlm idup aku n berjaya curi ati aku dlu...
chewah...
pndai plak ko berjiwang2, berbunga2 ek kakipanjang...
sejuk ati gak la tgk beliau bertudung...
BERSYUKUR PADA YG MAHA ESA KERANA TELAH MEMBUKAKAN PINTU ATI BELIAU UNTUK BERTUDUNG...
arap2 beliau terus bertudung smpai akhir hayat beliau...
aku doakan kejayaan, keselamatan, kesihatan n kebahagiaan beliau...
semoga beliau bahagia dgn jln yg beliau pilih...

pesanan tok beliau, aku hepi dgn keputusan mu bertudung n aku harap, mu bertudung dgn keikhlasan dr ati mu sndri n bkn dr suruhan or paksaan sesiapa yg bernama manusia...

P/S : kepada sesape yg terkene or mngenali siapa beliau, juz dok diam n baca je...
cek siku hang nnti...

chow reader...
:)

No comments:

Post a Comment