Thursday 24 February 2011

Ampun Dan Maaf...

Aku pown xtau nk tulis pasal ape tok entry kali ni...
Tp, klo berbalik pada tajuk, mmg aku "straigth to de point" la bak kata omputih nun...
aku nk mohon ampun n maap jikalau spjg aku dok menaip bg korg baca ni, ade yg dok terkecik ati ka, marah ka, nangis ka, n segala mcm perasan perasaan la org kata...
kadang2 tu, mybe cara penulisan aku kasaq skit...
sbb aku nk rase selesa bile menyampaikan sume entry2 aku 2...(N klo leh nk bg korg baca pown selesa gak)...
NORMAL PEOPLE DO MISTAKE...
so, korg jgn dok emo sgt marah2 aku t no...
korg jgn dok risau sgt, aku leh terima segala kritikan n pujian tok aku perbetulkan diri aku tok masa dpn kelak... (cewah...)
oleh kerana kilat dok bersuke ria kat luar umah, n seblm aku kene smbar dek petir, aku rase, better I check-out dlu la...
Assalammualaikum...
(xjwb dosa, klo jwb, SAYANG!!!)

No comments:

Post a Comment